Όροι Αγορών


Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

  1. Εύρος εφαρμογής
  2. Στοιχεία πωλητή
  3. Κατάρτιση της πώλησης
  4. Διαθεσιμότητα αγαθών
  5. Παράδοση προϊόντος με Παραλαβή από το κατάστημα ή με Αποστολή στον τόπο επιλογής – Έξοδα παράδοσης και επιστροφής
  6. Πληρωμή
  7. Διατήρηση κυριότητας
  8. Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές
  9. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος
  10. Πρόσθετοι όροι για το Service
  11. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία
  12. Αξιώσεις για ελαττώματα - Service
  13. Τελικές διατάξεις
  1. Εύρος εφαρμογής

    Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από τη «engelectronics.gr» από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.engelectronics.gr.

  2. Στοιχεία πωλητή

    Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία:

    «engelectronics.gr», που εδρεύει στο Περιστέρι, Τζων Κέννεντυ 134, Αθήνα 121 36.

  3. Κατάρτιση της πώλησης

    1. Μόλις πατηθεί το κομβίο «Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών.
    2. Στην περίπτωση τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά των οποίων δηλαδή ο πελάτης ο ίδιος τηλεφωνεί στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 211 4048709, προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, θα πρέπει να επιβεβαιώνει την προσφερόμενη παραγγελία και την αποδοχή των Όρων Αγορών. Εφόσον διαθέτει ηλεκτρονική διεύθυνση, θα λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο θα πρέπει να επιλέξει ενεργητικά την αποδοχή πατώντας το αντίστοιχο κομβίο, διαφορετικά, αν δεν αποδεχθεί εντός 5 ημερών ή αρνηθεί, η παραγγελία του θα ακυρώνεται. Εφόσον δεν διαθέτει ηλεκτρονική διεύθυνση, ο καταναλωτής θα αποδέχεται πριν από την παράδοση των προϊόντων την παραγγελία και τους Όρους Αγορών, ειδάλλως δεν θα είναι δυνατή η παράδοση των προϊόντων.
    3. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την engelectronics.gr. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
    4. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την engelectronics.gr, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας με επιβεβαίωση αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα.
  4. Διαθεσιμότητα αγαθών

    1. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω λανθασμένης αναγραφής τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
    2. Μολονότι λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα τεχνικά και αναγκαία μέτρα, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος από τη engelectronics.gr. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
    3. Αναφορικά με τα προϊόντα που εμφανίζονται με την ένδειξη διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας», ο πελάτης θα ενημερώνεται εντός 5 εργασίμων ημερών για το εάν και κατά ποιό χρόνο τα προϊόντα θα γίνονται διαθέσιμα και κατά συνέπεια, θα είναι δυνατή η παράδοσή τους.
  5. Παράδοση προϊόντος με Παραλαβή από το κατάστημα ή με Αποστολή στον τόπο επιλογής – Έξοδα παράδοσης και επιστροφής

    1. Οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης και επιστροφής αναγράφονται και στο καλάθι του πελάτη. Οι συγκεκριμένοι χρόνοι παράδοσης αφορούν στα διαθέσιμα προϊόντα. Οι εκτελούμενες παραδόσεις και οι παρόντες σχετικοί όροι αναφέρονται σε παραδόσεις εντός Ελλάδας, με την έννοια ότι η engelectronics.gr δεν αναλαμβάνει την οργάνωση παραδόσεων εκτός ελληνικού γεωγραφικού χώρου.
    2. Σε περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης επιθυμεί την αποστολή των προϊόντων σε μεταφορέα της επιλογής του (εφεξής «Εξουσιοδοτημένος Μεταφοράς»), η Εταιρεία αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει την παράδοση του προϊόντων στα γραφεία παραλαβής του Εξουσιοδοτημένο Μεταφορέα, κατόπιν της υπόδειξης του πελάτη σχετικά, ευθυνόμενη μονάχα μέχρι την παράδοση στο σημείο αυτό. Ο πελάτης, επιλέγοντας ως τόπο παράδοσης των προϊόντων τα γραφεία του εξουσιοδοτημένου Μεταφορά, αναγνωρίζει ότι η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για την μη παράδοση ή/και καταστροφή των προϊόντων κατά την τελική παραλαβή, η οποία ανάγεται στη μεταφορά από τον Εξουσιοδοτημένο Μεταφορέα και ουδεμία αξίωση διατηρεί έναντι της Εταιρείας για την ως άνω αιτία.
    3. Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνει η engelectronics.gr πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 π.μ. έως τις 17:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.
    4. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)).
    5. Στην περίπτωση που το προϊόν επιλέγεται από τον πελάτη προς παραλαβή στο φυσικό κατάστημα engelectronics.gr κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για το πότε η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή στο κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 48 ωρών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Αν ο πελάτης δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς την engelectronics.gr αναφέροντας τα στοιχεία του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- επιπροσθέτως με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή. Αν ο πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, θα επιδεικνύει ταυτόχρονα και την πιστωτική του κάρτα δια της οποίας πραγματοποιεί την αγορά. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 48 ωρών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη engelectronics.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.
    6. Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει τη engelectronics.gr, αλλά τον πελάτη. Επισημαίνεται πως ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο τότε τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Ο συνεργάτης μεταφοράς θα επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη εντός της ίδιας ή της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ηλεκτρονική ειδοποίηση της αποστολής, προκειμένου για την διευθέτηση του ακριβούς χρόνου παράδοσης. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Αν ο πελάτης δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς τη engelectronics.gr αναφέροντας τα στοιχεία του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- επιπροσθέτως με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή. Αν ο πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, θα επιδεικνύει ταυτόχρονα και την πιστωτική του κάρτα δια της οποίας πραγματοποιεί την αγορά. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παράδοση των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει ο πελάτης, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη engelectronics.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.
    7. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η engelectronics.gr ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.
  6. Πληρωμή

    1. Όλες οι τιμές στο www.engelectronics.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α.
    2. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, με πιστωτική κάρτα, με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με Δωροκάρτα ENG Club, επί τόπου στο Κατάστημα.
    3. Εφόσον επιλεγεί η παραλαβή από το Κατάστημα, δεν είναι δυνατή η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
    4. Εξαιρέσεις/περιορισμοί στον τρόπο πληρωμής που σχετίζονται με την παράδοση αναφέρονται και ανωτέρω υπό ενότητα 5.
    5. Στις περιπτώσεις τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά τις οποίες ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών 211 4048709 εφόσον καλεί από σταθερό τηλέφωνο, προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά, μόνο η αντικαταβολή ή η κατάθεση είναι δυνατοί ως τρόποι πληρωμής.
    6. Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ποσού άνω των 500,00€, η engelectronics.gr δεν εγγυάται την εντός 2 εργασίμων ημερών (βάσει ΠΟΛ. 1216/01.10.2014) κατάθεση μετρητών άνω των 500,00 € για λογαριασμό του πελάτη. Εφόσον προχωρήσετε στη συναλλαγή, σε περίπτωση που η δαπάνη κριθεί μη εκπέσιμη εξ αυτού του λόγου, αναγνωρίζετε ρητώς ότι δεν υφίσταται ευθύνη της engelectronics.gr. Αντικαταβολή επίσης δεν είναι δυνατή σε περίπτωση παραλαβής του προϊόντος από κατάστημα.
    7. Βάσει Ν. 2859/2000 αρ. 39Α παρ.5 εφόσον η συναλλαγή γίνεται για την εξυπηρέτηση επαγγελματικών σκοπών Επιτηδευματία ή Εταιρείας υποκείμενου/ης στον ΦΠΑ με δικαίωμα έκπτωσης και αφορά σε κινητά τηλέφωνα, laptops, tablets, κονσόλες παιχνιδιών θα πρέπει να συμπληρωθεί σχετική υπέυθυνη δήλωση. Εξαιρούνται: 1.Γιατροί (πρωτοβάθμιας περίθαλψης), 2.Καθηγητές, 3.Ασφαλιστές, 4.Αγρότες (ειδικού καθεστώτος), 5.Εκπαιδευτικά ιδρύματα, 6.Ασφαλιστικές εταιρείες. Τα παραπάνω ισχύουν όπως ο νόμος κάθε φορά ορίζει.
    8. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την engelectronics.gr, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες MasterCard, Visa, και άλλων.
    9. Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με ηλεκτρονική τραπεζική κατάθεση μέσω ενός εκ των συνεργαζομένων με τη engelectronics.gr Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό, η παραγγελία ολοκληρώνεται με την αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της engelectronics.gr. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Εξαιρούνται οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται και αφορούν σε προϊόντα προωθητικών ενεργειών, οπότε η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός μιας (1) ημέρας. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, αφορούν στα τραπεζικά ιδρύματα και όχι στη engelectronics.gr.
    10. Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από τη engelectronics.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
  7. Διατήρηση κυριότητας

    Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της engelectronics.gr μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

  8. Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

    Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ως τελικούς χρήστες και διατίθενται ανά καταναλωτή σε μέση ανά νοικοκυριό ποσότητα. Σε περιπτώσεις προωθητικών ενεργειών και προσφορών η διάθεση περιορίζεται σε ένα (1) τεμάχιο ανά τελικό καταναλωτή. Η περαιτέρω πώληση των προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται. Η engelectronics.gr επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που δημιουργούν την εντύπωση, ότι έγιναν με σκοπό την περαιτέρω εμπορική προώθηση των προϊόντων.

  9. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

    1. Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω στην ενότητα 5. Η μη εφαρμογή του δικαιώματος υπαναχώρησης αναφέρεται κατωτέρω στον αριθμ.2. Η μείωση της αξίας των αγαθών αναφέρεται κατωτέρω στον αριθμ.3.

      Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

      • Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

        Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:

        Με συστημένη επιστολή προς τη engelectronics.gr
        ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
        ή με φαξ στο 211-4048709
        Mπορείτε να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, να την αποθηκεύσετε (ή να την εκτυπώσετε και να την υπογράψετε) και να την αποστείλετε με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.

        Ή μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τη engelectronics.gr στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 211-4048709.

        Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.

        Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με συνεργαζόμενο μεταφορέα της engelectronics.gr ή αποστέλλονται με μεταφορέα της επιλογής του στη διεύθυνση: Τζων Κέννεντυ 134, Αθήνα 121 36 στην Αττική. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος προσωπικά στο φυσικό κατάστημα engelectronics.gr.

      • Συνέπειες υπαναχώρησης

        Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο πλην εκείνο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

        Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της engelectronics.gr, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό ενότητα 5 ανωτέρω, εφόσον χρησιμοποιηθεί εξωτερικός συνεργάτης της engelectronics.gr) και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος (βλ. κατωτέρω στον παρόντα όρο, αριθμ.3), για την διαπίστωση της οποίας η engelectronics.gr ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. καταβεβλημένων εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

    2. Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

      • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα engelectronics.gr και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
      • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
      • Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
      • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.
      • Στις περιπτώσεις προμήθειας τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών, που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και εν γένει σε περίπτωση αναλώσιμων προϊόντων εφόσον αυτά έχουν ανοιχτεί (π.χ. αναλώσιμα εκτυπωτή που έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους).
    3. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη engelectronics.gr, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη engelectronics.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η engelectronics.gr θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η engelectronics.gr δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η engelectronics.gr να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη (όπως στον ανωτέρω πίνακα υπό ενότητα 5) καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η engelectronics.gr σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). Ρητώς συμφωνείται, ήδη κατά το προσυμβατικό στάδιο προτού υποβληθεί η παραγγελία, ότι η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος και να συμψηφίσει τυχόν ζημία που προκύπτει από μείωση της αξίας του προϊόντος βάσει της υπ’ αριθμ. 5 ενότητας ανωτέρω με το ποσό επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης. Ο παρών όρος αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση σύναψης της σύμβασης και δικαιοπρακτικό θεμέλιο αυτής.

  10. Πρόσθετοι όροι για το Service

    Οι κάτωθι ειδικοί όροι ισχύουν για την αγορά μιας ή περισσοτέρων υπηρεσιών προσφερομένων μέσω των πακέτων Service. Η ισχύς των γενικών όρων των παρεχομένων υπηρεσιών δεν επηρεάζεται.

    Παραδόσεις και προϋποθέσεις υπηρεσιών Service:

    1. Υποχρεώσεις πελάτη

      Ο πελάτης παρέχει τη συνδρομή του, η οποία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Κατά τον χρόνο εκτέλεσης μιας υπηρεσίας, ο οποίος (χρόνος) θα καθορίζεται κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης του εξωτερικού τεχνικού συνεργείου με τον πελάτη, ο πελάτης φροντίζει για κατάλληλες συνθήκες εγκατάστασης, χωροταξικές ρυθμίσεις, ώστε να διασφαλίσει την ομαλή παραλαβή των αγαθών και/ή των υπηρεσιών.
      Ο πελάτης εγγυάται ότι επιτρέπει την εκτέλεση της υπηρεσίας service που παρήγγειλε για τη σχετική συσκευή και ότι διαθέτει τις απαιτούμενες άδειες, που απαιτούνται προκειμένου να εκτελεσθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.

    2. Παροχή Υπηρεσιών/Χρόνος/ Μη αποδοχή

      Οι υπηρεσίες που απαιτούν να έχει ήδη παραδοθεί το προϊόν στον πελάτη, εκτελούνται εφόσον αυτό έχει παραδοθεί και εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών. Επιπλέον, οι υπηρεσίες Power Service παρέχονται εντός του χρονικού πλαισίου, όπως αυτό συμφωνείται κατ’ ιδίαν μεταξύ του πελάτη και του εξωτερικού συνεργείου. Οι χρόνοι εκτέλεσης μιας υπηρεσίας ενδέχεται να επιμηκυνθούν σε περιόδους αυξημένης ζήτησης ή/και σε απομακρυσμένες περιοχές.
      Πέραν μιας εύλογης περιόδου αναβολής 4 εβδομάδων, αν από την πλευρά μας δεν είναι δυνατή μια νέα ημερομηνία, ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
      Στην περίπτωση που μια υπηρεσία διαθέτει ΡΙΝ, αυτό έχει δημιουργηθεί για τη χρήση μιας υπηρεσίας και επιτρέπει την εκτέλεσή της. Εξουσιοδοτούμαστε χωρίς να ευθυνόμαστε, να παρέχουμε τις υπηρεσίες με την εισαγωγή του σωστού ΡΙΝ μιας υπηρεσίας.
      Εφόσον η ολοκλήρωση μιας υπηρεσίας εμποδίζεται –ειδικά, η μη ολοκλήρωση μιας παράδοσης- ο πελάτης πάντα θα ενημερώνεται. Σε αυτήν την περίπτωση θα ορίζεται νέα ημερομηνία.
      Εντός του καθορισμένου χρόνου, αν δεν βρίσκεται ο πελάτης στη δηλωθείσα διεύθυνση, θα θεωρείται ότι αδυνατεί να αποδεχτεί την υπηρεσία από δικό του σφάλμα.
      Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα ώστε να ορισθεί νέα ημερομηνία.
      Εάν η επικοινωνία δεν λάβει χώρα άμεσα, ώστε μια ανεπιτυχής παράδοση μιας Υπηρεσίας να ολοκληρωθεί, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύψαντα κόστη.

    3. Πρόσθετα Έξοδα και Πληρωμές

      Πρόσθετα υλικά π.χ. υλικά συνδέσεων, ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός, λογισμικό, που δεν αναφέρονται ειδικώς στο περιγραφόμενο αντικείμενο των υπηρεσιών και απαιτούνται για την εκτέλεση της περιγραφείσας υπηρεσίας και δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου υπηρεσίας, θα βαρύνουν τον πελάτη επιπλέον και θα τιμολογούνται επί τόπου από τον εξωτερικό συνεργάτη.

    4. Ευθύνη

      Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις οι οποίες είναι αντίθετες στη σύμβαση ή εσφαλμένες και έγιναν καθ’ υπόδειξη του πελάτη. Τυχόν σφάλμα και/ή παραβίαση της σύμβασης θα καθορίζεται σύμφωνα με τις Υπηρεσίες Service.

    5. Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

      Ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων από την συμβατική σχέση, τα δεδομένα των πελατών που συλλέγονται τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων και σύμφωνα με τους όρους του νόμου. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση του σκοπού της σύμβασης και δεν θα προωθούνται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Ρητώς εξαιρούνται τρίτα συνεργαζόμενα μέρη προσεκτικά επιλεγμένα προς τα οποία ανατίθεται περαιτέρω η εκπλήρωση παρεχομένων υπηρεσιών. Τυχόν δεδομένα πελάτη που υπάρχουν αποθηκευμένα στις συσκευές, εφόσον παραδοθούν αυτές για την εκπλήρωση μιας υπηρεσίας, συγκατατίθεται με την παράδοση ο πελάτης, ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να τύχουν επεξεργασίας τα αποθηκευμένα δεδομένα ενόψει της εκτέλεσης της υπηρεσίας, οπότε και δηλώνεται ότι θα διαγραφούν από τη engelectronics.gr και δεν θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας από εκείνη.

  11. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία

    1. Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
    2. Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
    3. Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.
  12. Αξιώσεις για ελαττώματα - Service

    1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ των διατάξεων του ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον του καταστήματος engelectronics.gr, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη engelectronics.gr.
    2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών engelectronics.gr στο 211 4048709 και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες.
    3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
    4. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.
    5. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.
    6. Σε περίπτωση που πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος από το Service εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος (στο Service), αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λ.π.
    7. Στις εκτός εγγύησης συσκευές και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, υπάρχει ελάχιστη χρέωση ελέγχου.
    8. Η engelectronics.gr δεν ευθύνεται για την απώλεια, βλάβη, καταστροφή αρχείων, λοιπών στοιχείων και δεδομένων αποθηκευμένων από τους χρήστες στα προϊόντα. Συνιστάται η δημιουργία από τον χρήστη αντιγράφων ασφαλείας και η διαφύλαξη των αρχείων, δεδομένων και λοιπών στοιχείων τους από τους ίδιους.
  13. Τελικές διατάξεις

    1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της engelectronics.gr και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
    2. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
    3. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
    4. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Γενικοί Όροι Αγορών και Πολιτική Επιστροφών στα Φυσικά Καταστήματα

  1. Επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερών
  2. Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές
  3. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία
  4. Αξιώσεις για ελαττώματα - Service
  5. Τελικές διατάξεις
  1. Επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερών

    Η engelectronics.gr σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών επειδή αλλάξατε γνώμη. Ισχύουν ωστόσο οι ακόλουθοι κανόνες:

    Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε η engelectronics.gr σας παρέχει ένα δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο πελάτης υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν με την απόδειξη αγοράς στην αρχική του κατάσταση, μη χρησιμοποιημένο, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα engelectronics.gr στην ελληνική επικράτεια. Η engelectronics.gr δικαιούται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος και να συμψηφίσει τυχόν ζημία που προκύπτει από μείωση της αξίας του προϊόντος με το ποσό επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης. Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν, θα επιστρέφεται στον πελάτη κατ'αρχήν, το τίμημα με τον τρόπο με τον οποίο η καταβολή είχε διενεργηθεί, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με τον πελάτη. Τυχόν τραπεζικά ή άλλα έξοδα ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης, βαρύνουν τον τελευταίο.

    1. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:

      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ.κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος(π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
      • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
      • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
      • Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο.
      • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.
      • Στις περιπτώσεις προμήθειας τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών, που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και εν γένει σε περίπτωση αναλώσιμων προϊόντων εφόσον αυτά έχουν ανοιχτεί (π.χ. αναλώσιμα εκτυπωτή που έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους).
  2. Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

    Τα προϊόντα που διατίθενται από τα καταστήματα προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ως τελικούς χρήστες και διατίθενται ανά καταναλωτή σε μέση ανά νοικοκυριό ποσότητα. Σε περιπτώσεις προωθητικών ενεργειών και προσφορών η διάθεση περιορίζεται σε ένα (1) τεμάχιο ανά τελικό καταναλωτή. Η περαιτέρω πώληση των προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται. Η engelectronics.gr επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που δημιουργούν την εντύπωση, ότι έγιναν με σκοπό την περαιτέρω εμπορική προώθηση των προϊόντων.

  3. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία

    1. Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
    2. Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
    3. Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.
  4. Αξιώσεις για ελαττώματα - Service

    1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παρεχόμενο από τη engelectronics.gr δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος engelectronics.gr στην ελληνική επικράτεια.
    2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών engelectronics.gr στο 211 4048709. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας ή να στείλετε φαξ στο 211 4048709 με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
    3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η engelectronics.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
    4. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.
    5. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.
    6. Σε περίπτωση που πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος από το Service εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος (στο Service), αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λπ.
    7. Στις εκτός εγγύησης συσκευές και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, υπάρχει ελάχιστη χρέωση ελέγχου.
    8. Η engelectronics.gr δεν ευθύνεται για την απώλεια, βλάβη, καταστροφή αρχείων, λοιπών στοιχείων και δεδομένων αποθηκευμένων από τους χρήστες στα προϊόντα. Συνιστάται η δημιουργία από τον χρήστη αντιγράφων ασφαλείας και η διαφύλαξη των αρχείων, δεδομένων και λοιπών στοιχείων τους από τους ίδιους.
  5. Τελικές διατάξεις

    1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της engelectronics.gr και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
    2. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.